שנה:
2019
סוג אתר:
תדמית, UX.UI, רב לשוני, תוכן
פלטפורמות:
Custom PHP, Custom JS, Elementor, Wordpress
כשהמותג הבינלאומי KFC הגיע אלינו כדי לבנות את אתר החברה לשוק הישראלי היה ברור לנו שיהיה מדובר באתגר לא פשוט, מצד אחד אתר אינפורמטיבי וקל לניווט שמאפשר ללקוחות להגיע במהירות למה שמעניין אותם – סניפים פתוחים, תפריט או הזמנות. ומצד שני, מדובר בכל זאת באתר תדמית שנועד להיות חלון הראווה של המותג, שצריך להעביר בצורה מעוררת תיאבון את חוויית המותג ולהיות מרענן, מגרה ומזמין באופן קבוע.
גם מתחת למכסה המנוע מדובר כאן באתר עם יכולות לא פחות ממרשימות, עם תמיכה רב לשונית בלא פחות מ 4(!!!) שפות שונות, ממשק פופ-אפ שמאפשר להעלות פופ-אפים עם מבצעים באופן שוטף, עמודי נחיתה למבצעים יעודיים, תפריט חכם ועוד שלל פיצ'רים ויכולות שלא הייתם מוצאים באתרי וורדפרס סטנדרטיים.
כשניגשים לפרויקט מהסוג הזה, חשוב מאוד להבין את החשיבות של חוויית הגלישה באתר. לרוב, הגולש הממוצע רוצה פשוט לראות אם הסניף שלידו פתוח, או מה בדיוק נכלל באולסטאר באקט. לכן בתהליך האפיון חשבנו קודם כל על נוחות ופשטות בהגעה אל עמודי היעד העיקריים, הסניפים והתפריט. לאחר מכן טיפלנו בתצוגת המידע בעמודים אלו ועיצבנו ממשקים המאפשרים בירור פרטים ונתונים בקלות, באמצעות תפריטי משנה ואפשרויות חיפוש אינטראקטיביות.
התוצאה, אתר פעיל מאוד, עם למעלה מ 40K כניסות בחודש, שבו הגולשים נהנים מחוויית גלישה נוחה ומדויקת.
האתגר
הפתרון
האתגר
הפתרון
האתגר
הפתרון
המותג KFC הגיע אלינו עם שפה גרפית מאוד מזוהה וצבעוניות זכירה ובולטת. אליה התאמנו פונט רב לשוני שיתאים לעברית, אנגלית, ערבית ורוסית. לשמחתנו, הלקוח הגיע עם בנק תמונות עשיר מאוד שכלל מגוון תמונות תדמית של המאכלים השונים. כמובן שלא השארנו את תמונות המוצר כפי שהן אלה שילבנו אותם באלמנטים שונים באתר כחלק משפה גרפית עשירה וייחודית. השילוב של התמונות, יחד עם הצבעוניות יוצרים שפה גרפית אשר מזוהה מאוד עם המותג, ואם תשאלו אותנו גם מאוד מעוררת תיאבון…
אייל מסטודיו דשא הוא מקצוען אמיתי ולכל בקשה/ רעיון, תמיד היה שמח לעזור ולראות איך אפשר לייעל את התהליך הדיגיטלי. היתרון של אייל למול בעלי מקצוע אחרים זו ההוגנות לאורך 4 שנים. תמיד עבודה בשקיפות מלאה ושותפות.
מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.