תפריט

בודפשט עם בר

שנה:

2023

סוג אתר:

הזמנות, תוכן

פלטפורמות:

Custom PHP, Custom JS, Elementor, Wordpress

החופשה מתחילה באתר

בודפשט עם בר חולשת על שוק הסיורים המודרכים בעברית בעיר… ניחשתם נכון, בודשפט. הבקשה שלהם מאיתנו היתה מאוד ברורה, אתר שיהיה מקור אינפורמטיבי למטייל הישראלי בבודפשט והכי חשוב – שיהיה אפשר לראות את הסיורים בלוח שנה ולהזמין סיורים מראש.

זאת אולי נשמעת כמו בקשה פשוטה, אבל לחברה יש מספר מסלולי סיור מגוון שכל אחד מהם פעיל מספר פעמים ביום, ולכל אחד מהם יש תנאי הרשמה שונים, וכל התצוגה צריכה כמובן להיות כמובן דינאמית, נוחה לניהול וצפייה. מזל שאנחנו לא מפחדים מאתגרים. תוך כדי התהליך עבדנו יחד עם הלקוח, שיפרנו ודייקנו.

התוצאה הסופית הדהימה אפילו אותנו. אתר שהוא גם אתר הזמנות אונליין, עם לוח שנה דינאמי וחכם שיודע להציג סיורים חודשים קדימה, להסתיר סיורים מלאים ועוד פויצ'רים ומגניבים, טכמובן מנוע הזמנות חכם ופשוט, שמאפשר היום חוויית הזמנה מדויקת ונוחה לגולש, וחוויית גלישה מקיפה ומועילה.

הכל מתחיל בשיחת אפיון

אתר כזה הוא גם החלום וגם הסיוט של כל מעצב. הרבה מאוד סוגי תוכן, הרבה קטגוריות ותתי קטגוריות, הרבה מסכים, הרבה מאוד אלמנטים שנטענים בצורה דינאמית, והכל כמובן צריך להיות נוח לניווט גם עבור הגולשים, אבל לא פחות חשוב מכך, גם במערכת הניהול, עבורה מי שמנהל את האתר באופן שוטף. יש הרבה מאוד תוכן לנהל ולעדכן, וחשוב לספק מערכת שתדע להיות גם סביבת עבודה יעילה גם עבור מנהלי האתר וגם אתר נוח לניווט ותפעול עבור הגולשים.

הרבה מאוד אתגרים היו לנו בשלב האפיון, ועוד אתגרים צצו ועלו תוך כדי העבודה בשלב ה UX.UI. אבל הפשלנו שרוולים, וכשהיה צריך גם התלכלכנו בבוץ, עיצבנו מסכי וויירפריים לכל תבנית, יצרנו תרשימי זרימה שמציגים את תהליכי הגלישה השונים, וממש שלפנו כל טריק עיצובי ששמרנו בכובע. ההקפדה על תהליך נכון מעמיק ואיכותי, שמתעכב על קשיים ולא "מטאטא" אותם, בשילוב עם פידבק רציף מהלקוח, יצרו אתר שלמרות העומס הרב של התוכן, והוא אכן רב מאוד, הגלישה באתר נוחה וקלה, וזה כולל גם את מה שנקרא "גלישה פאסיבית" – צפייה בעמודים, וגם "גלישה אקטיבית" – שימוש בפיצ'רים של האתר, לוח השנה, מערכת ההזמנות וכו'.

 

האתגר

הפתרון

האתגר

לחברה יש מאות סיורים בחודש, לכל סיור יש תאריך ושעה שונים, תהליך הזנה ידני של כל הסיורים במערכת הניהול ארך עשרות שעות

הפתרון

פיתחנו תוסף (פלאגין) עבור הלקוח, אשר מאפשר לו לבחור סיור, לסמן שעה, ואת כל התאריכים שבהם הוא מתקיים. בלחיצת כפתור אחת התוסף מייצר את כל המופעים של הסיור, בכך צמצמנו עשרות שעות עבודה של מנהלי התוכן באתר לפחות משעת עבודה אחת

האתגר

הלקוח ביקש שבטופס הזמנת סיור יופיעו מראש כל התאריכים והשעות שבהם הסיור זמין

הפתרון

כתבנו קוד PHP דינאמי שיודע לקרוא את המידע של כל הסיורים, ולהציג בטופס את הסיורים הרלוונטיים לפי סוג הסיור שהגולש בוחר בטופס

האתגר

האתר הוא אמנם אתר הזמנות, אבל הוא גם עמוס בתוכן ובמידע כללי למטייל בבודפשט, רצינו לייצר חוויית גלישה וניווט קלים ונוחים

הפתרון

מגה מניו - תפריט ענק, עם תצוגה דינאמית ומתקדמת ואייקונים מונפשים צבעוניים אשר יוצרת חוויית גלישה מהנה ונוחה להתמצאות וניווט. כמובן שגם האתר ממשיך את השפה הגרפית של התפריט, ובכך נוצרת גם שפה גרפית אחידה וייחודית לאתר

כמה מילים על עיצוב

על ה UX שתכננו עיצבנו אתר כיפי וקליל, שמשדר חופשה, מצד אחד עשיר בצבעוניות ובתמונות, ומצד שני בעל היררכיה צבעוניות, ושפה אייקונוגרפית אחידה, עם מפתח צבעים לפי סיורים, אייקונים מותאמים לסוג פעילות ועוד. התוצאה היא לכאורה פשוטה – אתר שכיף וקל לנווט בו, אבל אם לצטט את הגדול מכולם אייל ברקוביץ' – "הכי קשה לשחק פשוט". נעשתה הרבה מאוד עבודת עיצוב מוקפדת על מנת לאפשר חוויית גלישה קלילה ונוחה באתר עמוס כל כך.

Font Family: Secular One

#d74b23

#7aecae

#494141

Main Colors

אב aA

STYLE GUIDE

ICON STYLE

Wireframe

Design

בואו ניפגש לכוס קפה

ולקינוח, המלצה

בניתי בעבר מספר אתרים עם כמה חברות וממש לא הייתי מרוצה. המליצו לי מאוד על אייל.
בחיים לא פגשתי בנאדם כל כך מקצועי, יצירתי, אחד שיודע לקשיב ולהפוך את מה שרציתי לאתר מדהים גם בעיצוב שלו ובמיוחד בחווית המשתמש, הרבה מעל הציפיות!
תודה ענקית אייל, אתה תותח!!! אין כמוך!!!!

בר קראוס

מנכ"ל החברה

רוצה שנדבר
על הפרויקט שלך?

מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.

אפשר ליצור איתנו קשר גם בדרכים הבאות:

אפשר ליצור איתנו קשר גם בדרכים הבאות:

Case studies נוספים

דילוג לתוכן