Lumitron

שנה:

2020

סוג אתר:

תדמית, UX.UI, מיניסייט, קטלוג, רב לשוני, תוכן

פלטפורמות:

Custom PHP, Custom JS, Elementor, Wordpress

הופכים עסק של 40 שנה לאתר בחזית הטכנולוגיה

כשלומיטרון, ספק ציוד מעבדה בעל ותק של 40 שנה, הנותן שירות לגופים הגדולים בארץ  פנו אלינו, היתה להם בקשה אחת – אתר שיהיה קטלוג של כל המוצרים שלהם, וייתן מידע מתאים גם לאנשי מקצוע וגם לאנשי מחקר. זה אולי נשמע לא כל כך מסובך, אבל כשמדובר על עסק החולש על 6 תחומי פעילות שונים עם מעל 50 קטגוריות שונות ומעל 250 מוצרים במצטבר, שצריך לתת את המידע המתאים לגולשים שונים ומגוונים, והעסק מתחיל להסתבך…

מזל שאנחנו לא מפחדים מאתרים מסובכים. התוצאה הסופית היא אתר קטלוג רב לשוני, עם מערכת חיפוש וסינון מוצרים חכמה, ועם עמודי מוצר המכילים מידע מקיף הכולל סרטוני הדרכה, חוברות מידע טכני, מפרטי מוצר ועוד, ועם טופס פניה חכם שמאפשר לגולש ליצור באופן ישיר קשר בנוגע למוצר שמעניין אותו.

כמובן שגם הצד העיצובי מבוצע על הצד הטוב ביותר, עם עיצוב מוקפד ונקי, המשדר תחושה של עוצמה, מקצועיות וניסיון, ערכי המותג של לומיטרון.

הכל מתחיל בשיחת אפיון

המפתח להצלחה בפרויקט היה בניה נכונה של תחומי הפעילות של החברה, ויצירת עמודי ניווט ראשיים דינאמיים שמאפשרים לגולש לעבור בין מוצרים וקטגוריות בכל תחום פעילות בנוחות ומבלי לטעון עמודים מיותרים.

בתהליך תכנון תבנית עמודי המוצר, עזרת תהליך אפיון איכותי שכלל מספר פגישות הצלחנו למצוא את הנוסחה המתאימה בין צרכי הגולש לבין צרכי החברה,  ובכך יצרנו עמודי מוצר שהם גם בעלי ערך לגולש, וגם מייצרים המרה ללקוח.

תכנון נכון של האתר מאפשר לחברה להמשיך ולעדכן את האתר, להוסיף תוכן ופונקציונליות לאתר בהתאם לצרכים המתעדכנים שלהם.

האתגר

הפתרון

האתגר

יצירת שפה גרפית אחידה

הפתרון

הלקוח הגיע עם לוגו וצבעוניות אך ללא שפה ונוכחות אונליין כלל. יחד בנינו שפת מותג מותאמת אונליין, השואבת את שפת העיצוב מהלוגו ומשתמשת בצילומי תדמית על מנת להעביר את ערכי המותג

האתגר

יצירת עמוד מוצר יעיל לגולש אך ממיר לחברה

הפתרון

עמוד המוצר תוכנן להכיל תוכן דינאמי מגוון. בעזרת מערכת ייעודית שפותחה עבור הלקוח, הוא יכול להזין עבור כל עמוד מוצר את התוכן הרלוונטי למוצר - קבצי וידאו, PDF, מדריכים ועוד. בנוסף, טופס חכם מוודא שכל פניה שמבוצעת דרכו נרשמת באופן ייעודי מהעמוד בו נשלח הטופס, וכך איש הקשר מקבל פנייה עבור מוצר ספציפי

האתגר

יצירת אפשרות סינון מוצרים נוחה עבור הגולש

הפתרון

מכיוון שבכל תחום פעילות של העסק ישנן עשרות קטגוריות עם מאות מוצרים, יצירת עמודי קטגוריות סטנדרטיים תייצר חוויית גלישה מסורבלת. לכן, הטמענו מערכת סינון חכמה, שמאפשרת לגולש לעבור בין קטגוריות שונות ולטעון מוצרים באופן דינאמי בעמוד בודד

כמה מילים על עיצוב

מכיוון שלחברה לא היתה שפת מותג קיימת, ולא נוכחות אונליין, בנינו עבורם שפה גרפית מותאמת. את הלוגו לקחנו ויצרנו ממנו מעין פאטרן אשר מהווה חלק מעיצוב האתר, וחוזר על עצמו בווריאציות שונות בעמודי האתר. שימוש באלמנטים אלה, יחד עם צילומי תדמית איכותיים יצרו שפה עקבית ומזוהה, אשר עם הזמן התפתחה להיות שפת המותג הכוללת של החברה, והיום כל החומרים הממותגים המיוצרים על ידי החברה (על ידינו כמובן) שומרים על שפה גרפית אחידה ועל נראות ייחודית.

Font Family: Open Sans

#243166

#f7f7f7

#333333

Main Colors

אב aA

STYLE GUIDE

Wireframe

Design

בואו ניפגש לכוס קפה

ולקינוח, המלצה

חייבת לציין שממגוון בעלי המקצוע והשת"פים שאני עובדת עימם לאורך השנים, עם איל, סטודיו דשא, היה לי עונג צרוף. אל אף העבודה הקשה והתהליך הארוך והמקיף, היה לי ליווי צמוד לאורך כל הדרך, ומענה מיידי לכל גחמה או בקשה.  בסופו של דבר קיבלנו אתר מדוגם, שמשמש לנו כלי עבודה ביום יום ומאפשר לנו להעביר ולהנגיש את המידע לקהל לקוחותינו.

נילי קרול

מנהלת מוצרים ותקשורת שיווקית

רוצה שנדבר
על הפרויקט שלך?

מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.

Case studies נוספים

דילוג לתוכן