תפריט

KFC ישראל

שנה:

2019

סוג אתר:

רב לשוני, תדמית

פלטפורמות:

Custom PHP, Custom JS, Elementor, Wordpress

כזה אתר טעים... ללקק את האצבעות

כשהמותג הבינלאומי KFC הגיע אלינו כדי לבנות את אתר החברה לשוק הישראלי היה ברור לנו שיהיה מדובר באתגר לא פשוט, מצד אחד אתר אינפורמטיבי וקל לניווט שמאפשר ללקוחות להגיע במהירות למה שמעניין אותם – סניפים פתוחים, תפריט או הזמנות. ומצד שני, מדובר בכל זאת באתר תדמית שנועד להיות חלון הראווה של המותג, שצריך להעביר בצורה מעוררת תיאבון את חוויית המותג ולהיות מרענן, מגרה ומזמין באופן קבוע.

גם מתחת למכסה המנוע מדובר כאן באתר עם יכולות לא פחות ממרשימות, עם תמיכה רב לשונית בלא פחות מ 4(!!!) שפות שונות, ממשק פופ-אפ שמאפשר להעלות פופ-אפים עם מבצעים באופן שוטף, עמודי נחיתה למבצעים יעודיים, תפריט חכם ועוד שלל פיצ'רים ויכולות שלא הייתם מוצאים באתרי וורדפרס סטנדרטיים.

הכל מתחיל בשיחת אפיון

כשניגשים לפרויקט מהסוג הזה, חשוב מאוד להבין את החשיבות של חוויית הגלישה באתר. לרוב, הגולש הממוצע רוצה פשוט לראות אם הסניף שלידו פתוח, או מה בדיוק נכלל באולסטאר באקט. לכן בתהליך האפיון חשבנו קודם כל על נוחות ופשטות בהגעה אל עמודי היעד העיקריים, הסניפים והתפריט. לאחר מכן טיפלנו בתצוגת המידע בעמודים אלו ועיצבנו ממשקים המאפשרים בירור פרטים ונתונים בקלות, באמצעות תפריטי משנה ואפשרויות חיפוש אינטראקטיביות.

התוצאה, אתר פעיל מאוד, עם למעלה מ 40K כניסות בחודש, שבו הגולשים נהנים מחוויית גלישה נוחה ומדויקת.

האתגר

הפתרון

האתגר

הצגה נוחה של תפריט מוצרים עם למעלה מ 100 מוצרים

הפתרון

עמוד תפריט עם תפריט אקורדיון אשר מאפשר תצוגה מקדימה של הקטגוריות השונות ותצוגה מפורטת של הקטגוריה הפעילה, יחד עם סרגל ניווט משני שמקל על ההתמצאות

האתגר

העברת מידע מטופס כללי באופן מדוייק לכל סניף בהתאם לבחירת לקוח

הפתרון

בניית טופס יצירת קשר דינאמי אשר שולח את המייל באופן ייעודי לכל סניף בהתאם לבחירת הלקוח בשדה מתאים בטופס עצמו

האתגר

הנגשת המידע באתר ב 4 שפות שונות

הפתרון

הקמת ממשק רב לשוני מותאם אישית שיודע לשכפל שדות משותפים לכל השפות (לדוגמה, מחירים) ולייצר שדות חדשים לכל שפה (לדוגמה, שם המנה בתפריט)

כמה מילים על עיצוב

המותג KFC הגיע אלינו עם שפה גרפית מאוד מזוהה וצבעוניות זכירה ובולטת. אליה התאמנו פונט רב לשוני שיתאים לעברית, אנגלית, ערבית ורוסית. לשמחתנו, הלקוח הגיע עם בנק תמונות עשיר מאוד שכלל מגוון תמונות תדמית של המאכלים השונים. כמובן שלא השארנו את תמונות המוצר כפי שהן אלה שילבנו אותם באלמנטים שונים באתר כחלק משפה גרפית עשירה וייחודית. השילוב של התמונות, יחד עם הצבעוניות יוצרים שפה גרפית אשר מזוהה מאוד עם המותג, ואם תשאלו אותנו גם מאוד מעוררת תיאבון…

Font Family: Heebo

#e31e2d

#111111

#ffffff

Main Colors

אב aA

STYLE GUIDE

Wireframe

Design

בואו ניפגש לכוס קפה

ולקינוח, המלצה

אייל מסטודיו דשא הוא מקצוען אמיתי ולכל בקשה/ רעיון, תמיד היה שמח לעזור ולראות איך אפשר לייעל את התהליך הדיגיטלי. היתרון של אייל למול בעלי מקצוע אחרים זו ההוגנות לאורך 4 שנים. תמיד עבודה בשקיפות מלאה ושותפות.

אלון ויינשטוק

סמנכ"ל שיווק

רוצה שנדבר
על הפרויקט שלך?

מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.

אפשר ליצור איתנו קשר גם בדרכים הבאות:

אפשר ליצור איתנו קשר גם בדרכים הבאות:

Case studies נוספים

דילוג לתוכן