המרכז הלאומי לכלכלה כחולה וחדשנות הוא המרכז הישראלי-בינלאומי לנושאי כלכלה כחולה, קיימות ואנרגיה מתחדשת, והוא מקיים שת"פים עם ארגונים, סטארטאפים וחברות מכל העולם. לכן היה חשוב לעצב אתר שיהיה ייצוגי ומרשים, אינפורמטיבי ומקצועי, שיימצב את המרכז כארגון מוביל בתחום
תהליך האיפיון התמקד בקהלי היעד השונים של המרכז, סטארט-אפים, חברות עסקיות, גורפים ממשלתיים, ארגוני מחקר ועוד, כל קהל יעד מחפש באתר מידע שונה ולכן היה חשוב לתכנן את האתר כך שכל אחד יוכל למצוא בו בקלות את המידע שרלוונטי עבורו
האתגר
הפתרון
האתגר
הפתרון
האתגר
הפתרון
הדבר המתבקש כשמדובר באתר בנושא כלכלה כחולה הוא להשתמש בגווני כחול ובתמונות רקע מעולם האוקיינוס, ואכן, זה מה שעשינו גם באתר הזה, אין כמו העוצמה של האוקיינוס כדי להעביר את הפוטנציאל הטמון בתחום הזה. אבל, כדי לא להישאב לתוך עיצוב סטנדרטי ובנאלי, שילבנו בפלטת הצבעים גוונים מפתיעים של טורקיז, לצד שימוש בהרבה מאוד צבן לבן ומה שנקרא "white space" – חלל לבן. בנוסף לקחנו אלמנטים מתוך שפת המותג הקיימת ושילבנו אותם בעיצוב האתר כך שהתוצאה היא עדיין מרשימה, מחוברת לעולמות התוכן של הארגון, ועדיין, מפתיעה וייחודית.
היצירתיות, תשומת הלב לפרטים והמומחיות הטכנית של סטודיו דשא, הפכו את תהליך פיתוח האתר לחלק. גם העבודה מול הצוות היתה יעילה ומהנה.
מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.