קבוצת מבנים

שנה:

2024

סוג אתר:

UX.UI, תדמית

פלטפורמות:

Custom JS, Elementor, Wordpress

אתר בוטיק לחברת בוטיק

קבוצת מבנים בונה פרויקטים בקני מידה משתנים ברחבי הארץ, אבל מה שלא משתנה הוא שכל פרויקט שלה הוא פרויקט בוטיק שמבוצע בסטנדרט הכי גבוה שאפשר, וכשם פנו אלינו כדי שנבנה להם את האתר החדש היה ברור לנו שהאתר חייב לשקף את הערכים האלה בדיוק – יוקרה, חדשנות וייחודיות.

דאגנו לתת במה מכובדת לפרויקטים באתר ולתת לאדריכלות לדבר, את ההשלמות הדרשות לקחנו מהמיתוג של החברה ויצרנו שפה גרפית ייחודית ומינימליסטית שמשלימה את הנראות הייחודית של האתר ויוצרת חוויית גלישה עשירה וייחודית

הכל מתחיל בשיחת אפיון

בתהליך האפיון עבדנו יחד עם הלקוח כדי לוודא שהאתר לא מאבד מהפונקציונליות בעקבות העיצוב המינימליסטי. וידאנו שכפתורי ההנעה לפעולה מופיעים במקומות הנכונים, שתהליך הגלישה באתר מובן ואינטואיטיבי, ואין עמודים שמרגישים ריקים או משעממים.

לאחר פגישת איפיון שבה הגדרנו את יעדי הפרויקט המשכנו למחקר והצעת קונספט עיצובי, לאחר אישור הלקוח עיצבנו מסכי ux והתאמנו אותם לרזולוציות המסך השונות. למרות השפה הגרפית המינימלית, בשלב האפיון הלקוח העלה כמה בקשות לפונקציונליות מורכבת באתר, שאיתה התמודדנו בתהליך העיצוב והפיתוח.

 

האתגר

הפתרון

האתגר

לחברה פרויקטים רבים בשלבי תכנון וביצוע שונים ובאיזורים שונים ברחבי הארץ, והתבקשנו להציג את עושר הפרויקטים של החברה ומצד שני לאפשר לגולשים באתר למצוא בקלות פרויקט לפי תחום העניין שלו

הפתרון

בעמוד הפרויקטים הראשי אנחנו מציגים את כל הפרויקטים מכל הארץ, עבור כל פרויקט בתצוגה מקדימה מופיע שלב הביצוע והעיר בארץ. לצד התצוגה בנינו מנוע סינון דינאמי שמאפשר לבחור את העיר המבוקשת ואת סטטוס הפרויקט המבוקש, והגלריה מסננת את התוצאות המבוקשות מבלי לטעון את העמוד או להפנות את הגולש לעמוד נוסף

האתגר

לשמור על שפה גרפית ייחודית ושונה שמחוברת למיתוג של החברה

הפתרון

לקחנו את הלוגו של החברה וממנו יצרנו צורות גיאוטריות שמשמשות אותנו באתר כרקע לטקסטים, תמונות ואלמנטים נוספים

האתגר

לחברה יש פעילות מקיפה בתקשורת, עם סרטונים, כתבות באתרים, קטעי עיתונות ועוד, רצינו להציג את כל הפרסומים בתקשורת בעמוד אחד, עם אפשרויות צפיה מותאמות לכל סוג תוכן

הפתרון

תכננו ופיתחנו עמוד חדשות ופרסומים עם תצוגה דינמית של פריטים בהתאם לסוג התוכן, שמאפשר לטעון פריטי תוכן שונים לתוך עמוד אחד עם אפשרויות צפיה מותאמות לפי סוג התוכן, וכמובן גם סינון דינמי לפי סוג תוכן

כמה מילים על עיצוב

הדרך לפיצוח העיצוב והשפה הגרפית של האתר עברה דרך התובנה שצילומי הפרויקטים הם החשובים ביותר, שכן הם מציגים את פעילות החברה, ולכן צריך לתת להם את הבמה והכבוד להם הם ראויים, אבל כדי לא להיתקע עם אתר ״משעמם״ שנראה כמו עשרות אתרים אחרים לקחנו השראה מהמיתוג ומהלוגו של החברה ומהם יצרנו צורות ייחודיות שמלוות אותנו בכל עמוד באתר ומשתלבות באופן חכם בעיצוב, ככה שהתוצאה הסופית היא אתר מרשים, שעושה הרבה מאוד כבוד לפרויקטים, אבל בו זמנית נראה שונה וייחודי.

Font Family: Open Sans Hebrew

#f7f2e9

#3a388e

#2f2774

Main Colors

אב aA

STYLE GUIDE

Wireframe

Design

ולקינוח, המלצה

סטודיו דשא הקשיבו לצרכים שלנו, ידעו לאפיין את הפרויקט בדיוק לפי מה שרלוונטי עבורנו, עבדו איתנו באופן צמוד בכל תהליך העיצוב והפיתוח והתוצאה מדברת בעד עצמה. חברת בניית האתרים הכי טובה שעבדתי איתה בפער, שירות ואיכות גבוהה.

יוסי לחם

מנכ״ל שותף

רוצה שנדבר
על הפרויקט שלך?

מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.

Case studies נוספים

/