שנה:
2018
סוג אתר:
תדמית, UX.UI, רב לשוני, תוכן
פלטפורמות:
Custom PHP, Custom JS, Elementor, Wordpress
ענקית הטכנולגיה Siklu מייצרת רכיבי תקשורת WiFi שמרשתים מבנים, קומפלקסים ואפילו ערים שלמות, והאתר שלה הוא כלי עבודה מרכזי גם כאתר תדמית שיווקי וגם כאתר עבודה המכיל מידע אודות המוצרים השונים, מפרטים טכניים, טפסים, PDFים, מאמרים ומה לא, והאתגר היה מורכב בהתאם – גם לעצב אתר תדמיתי שיווקי מרהיב וחדשני (אם תציצו בתאריך הבניה שלו תראו שהוא כבר לא ילד, ועדיין נראה חדש מהניילונים), כזה שיודע לייצר לידים של לקוחות חדשים. לצד אתר מידע ותוכן רציני, מקיף ונוח לשימוש. בנוסף, פיתחנו כלים יחודיים לחברה כמו Product Finder – כלי שעוזר ללקוחות למצוא את המוצר הנכון עבורם בהתאם לצרכים שלהם, טופס הרשמה דינאמי, ספריית מידע אינטראקטיבית ועוד.
לצד פיתוח היכולות, התוכן והפיצ'רים, הקפדנו גם על תכנון UX.UI מוקפד, אשר באמצעות כלים ולייאאוטים נכונים וחכמים מאפשר לגולש חוויית גלישה יעילה, מהירה ונוחה. ה UI החכם, יחד עם העיצוב האלגנטי יוצרים אתר שהוא באמת מגה אתר, גם אתר תדמית, גם אתר תוכן ובעיקר, כלי עבודה שמשמש בצורה יעילה עשרות אלפי גולשים מדי חודש.
הפרויקט הזה הוא דוגמה מצוינת ליתרונות של אפיון איכותי, ולמה הכוונה כשאנחנו אומרים "תהליך אפיון איכותי"? שאלה טובה! אז לשם השוואה, בפרויקט הזה עבדנו כמעט חצי שנה על אפיון ופחות מחצי מהזמן על העיצוב. פרויקט כזה, שבו יש מבחר רחב של סוגי תוכן, מצריך אפיון מדוקדק של כל עמוד, עם הבנה של הצרכים של הגולשים שמגיעים אליו. בנוסף השקענו הרבה מאוד מחשבה בתכנון מבנה האתר הכללי, ובתכנון נכון של ההתפצלויות לתחומים השונים מתוך המבנה הכללי.
כדי לאפשר לגולשים להגיע במהירות למה שרלוונטי עבורה, תחילה חילקנו את תחומי העניין לשני ערוצים מרכזיים – התעניינות לפי מוצר, או התעניינות לפי תעשייה, ובכך אפשרנו לגולשים להגיע במהירות לתוכן ייעודי שמתאים עבורם. כמובן של עמוד פנימי של מוצר או תעשייה בנוי בצורה שונה על מנת לרכז את המידע הרלוונטי, כך לדוגמה עמוד מוצר יציע מוצרים נלווים משלימים, ועמוד תעשייה יציע מאמרים רלוונטיים באופן ייעודי עבור התעשייה.
האתגר
הפתרון
האתגר
הפתרון
האתגר
הפתרון
כשהגענו לחלק העיצובי של התהליך, בחרנו להשתמש בתמונות מוצר אמיתיות מהתקנות שונות ברחבי העולם על מנת לרמז על מידת הפריסה של החברה ברחי העולם. השימוש בתמונות, יחד עם שפה גרפית נקייה ומינימליסטית, אפשרו לנו יצירה של עמודים עמוסים בתוכן ללא תחושה של עומס ויזואליים. שמרנו על עקביות לאורך האתר בסגנון הפונטים, הצבעוניות והגדלים, ואלו עזרו לנו לשמור על מראה אתר אחיד ותחושת גלישה עקבית וצפויה, שעוזרת לגולשים להתמצא באתר
סטודיו דשא הפגינו ידע ומקצועיות מרשימים, הקשיבו לצרכים שלנו וידעו לכוון אותנו בצורה נכונה לעבר היעדים שלנו. תהליך העבודה היה יעיל ומפרה והתוצאה בהתאם – אתר שהוא כלי עבודה שמשרת אותנו בצורה מצויינת.
מלא/י את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם.